You've got it all

Med sommaren på gång får jag upp ögonen för Jason Mraz igen och min absoluta favoritlåt just nu är Butterfly. Den är sjukt rolig att sjunga och är så feelgood så man bara vill ställa sig upp och dansa! Ska se om jag kan försöka lära pappa att spela den på något vänster, skulle ju vara roligt.

Idag ska jag träffa min prins! Är på alldeles prima humör så det ska nog bli en mysig dag. Önskar bara att jag kunde sluta hosta så jag kan gå ut och promenera lite igen..nu är det fan nära på att jag kan ha på mig förrförra sommarens shorts igen. Dom går på men sitter inte så jättefint kanske, höhö. Jeansen har jag inte provat, blir bara irriterad. Vill ju kunna ha mina kläder igen liksom, jobbigt att köpa nya?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0