Summertime

Hallå hallå! Jag åt just världens godaste entrecote, den bara smälte i munnen..kunde inte få nog! Sitter och funderar på om jag orkar ta mig någonstans idag eller om man kanske ska ta det lugnt hemma? Åkt runt fram och tillbaks så himla mycket i veckan så kanske ska stanna hemma idag och se en töntig film eller nåt. Ska äta mintglass och jordgubbar också! Ärligt talat nu, är det bara jag som tycker om mintglass eller? Alla säger bara blä när jag pratar om det..men det måste ju vara någon mer än jag som uppskattar denna underbara glass!

Igår var jag på Ekerö och hade grillkväll! Det var jag, Nisse, Johan, Micke och senare kom några av hans vänner förbi och snodde lite korv. Det gjorde inget, alla blev mätta ändå! Micke och Johan gjorde en kickass eld som höll sig hela natten lång så ingen behövde frysa och vi hade så trevligt så! Alltid trevligt att umgås med vänner en härlig sommarkväll.

Är så lycklig över att det är ljust och varmt ute igen. Äntligen kan man vara ute och strosa hela dagen lång utan att behöva frysa ihjäl och vara allmänt deprimerad i mörkret. Vill man gå ut tar man på sig ett par skor och bara går ut liksom, underbart! Ser fram emot många grillkvällar och promenader i solen den här sommaren, och hoppas jag och mitt hjärta kommer iväg någonstans tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0