Nytt och fräscht!

Äntligen har jag tagit itu med blogghelvetet! När playahead lades ner försvann ju alla bilder jag hade sparade där (headern t.ex.) så istället för att fixa det tog jag en sådan där ful färdig grej. Idag är jag hemma och är förkyld så då tänkte jag att jag lika gärna kunde sitta här och fixa bloggen när jag ändå inte orkar göra så mycket mer. Blev helt okej tycker jag.

Guess what! Jag är inte arbetslös längre. Den 29 Juni har jag min första dag på Gröna Lund där jag bla. kommer sälja glass och slush samt stå vid några spel. Träffade en massa folk på kickoffen som verkade supersköna hela bunten, så det ska nog bli en rolig sommar! Planen är att jag och Nisse ska komma iväg på en tågluff i slutet av sommaren om vi har råd. Jag hoppas vi lyckas spara tillräckligt, skulle vara så mysigt att åka runt i Europa med mitt fina hjärta!

Så, kanske ska börja skriva lite oftare i lilla bloggen? Är ju så himla roligt att kunna gå tillbaks och läsa om vad man gjort genom åren och den här bloggen har ju hängt med ett bra tag. Vi får se om jag kommer ihåg att skriva i den nu när den är fin igen (;


Two souls with but a single thought, two hearts that beat as one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0