JG, JG ROCKAR FETT

Med glada miner, dom bästa vi sett! Ååååååh JG!

Vi vann guld i fristående och matta! Silver i hopp! Fan vad grymma mina kids är. Aldrig sett dem köra ett så bra fristående någonsin förut och mattvarven..kan inte säga annat än AWESOME! Billie gjorde en superbra hjulning! Som hon har kämpat! Aldrig varit stoltare över mina små. Nu ska jag strax traska iväg till deras avslutning för terminen, tråkigt men någon gång måste det ju ta slut. Blir nya tag i höst!

Ikväll lär jag gå och lägga mig tidigt, är pigg nu men har sprungit omkring sedan klockan 7 i morse så någon gång måste ju energin ta slut. Imorgon är det Dungen på grönan men jag lär inte kunna gå eftersom jag inte har några pengar...SUGER! Oh well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0