En fin dag med fina vänner

Morsning! Just vaknat efter att ha sovit länge bredvid min fina prins. Nu ligger han och sover och jag klappar lite på honom ibland :)

Igår mötte jag upp honom, Johan och Max i Alvik och gick ner till vattnet och lekte på ett träd! Sen blev Nisse blöt och Max frös så vi skildes åt och tog oss till Ekerö. Väl framme lyckas jag få med både Johan och Nisse på en lååång promenad. Vi klappade katter och matade hästar med gräs och hästarna mobbade varandra. Det var bara dom stora starka pojkarna som fick ta vår mat tydligen, så vi trixade lite och lyckades ge mat till dom små mobboffren också! Tog en promenad med Nisse och Jesper senare också då jag faktiskt joggade sista biten hem! Trodde min kondis var mycket sämre men det gick ju faktiskt bra. Till och med förkylningen höll sig i skinnet och jag hostade inte en enda gång.

Idag är sista träningen för terminen för mina små gymnaster, och på lördag ska de tävla! Jag tror det kommer gå jättebra för dem så som de har övat på allting, och gör det inte det så har de i alla fall gett 100%! Synd att det är fett tidigt och på Lidingö men..man får offra sovmorgonen ibland :P Nu ska jag gosa med min favoritperson!

Be seeing you.

Kommentarer
Postat av: Rickard

Min flickvän bor precis vid vattnet i Alvik :)

2011-05-26 @ 21:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0