Jag har väl ändå inte varit i slagsmål?

Jag bara älskar att det äntligen blivit sommar! Har hunnit med att bada i både pool och sjö än så länge och sist tyckte jag inte ens att det var så fruktansvärt kallt...solar man innan och blir tillräckligt varm så är det ju alltid skönt att svalka sig lite!

Så vad har jag gjort på senaste tiden? Jag har börjat gå utbildningar inför sommaren på grönan och har hittills lärt mig bla. hur man räknar kassan och vad man gör med den. Var inte så svårt sålänge man har en miniräknare tillhands, höhö. Ska iväg på en kurs imorgon också där jag ska få lära mig lite mer om hur spelen fungerar, lär väl inte bli så svårt heller. Det blir till att jobba på gymnastikskolan nästa vecka också, synd att jag missar lite men tur att jag får vara med överhuvudtaget!

I helgen har jag tagit det rätt lugnt. Jag mötte upp Nisse på Solstugan i fredags och senare kom även Erik och gjorde oss sällskap. Vi bestämde oss för att bada och det ville även Hanna vara med på, så hon plockade upp oss och körde oss iväg till ön och Lundhagsbadet! Det var jävligt kallt och inte speciellt behagligt heller, men man vaknade i alla fall till! Synd att vi blev attackerade av mygg medan vi bytte om bara, myggor borde inte få finnas..

Igår jobbade Nisse så jag fick vara alldeles ensam hela dagen. Solade, badade, tittade på tv och somnade..sen kom min älskling hem och vi umgicks lite mer. Älskar varje sekund jag får vara med min pojke <3

Idag har jag inte gjort så mycket alls..sa hejdå till Nisse som skulle jobba och åkte till farmor och bytte bläckpatroner i hennes skrivare. Den var lite dum mot oss men efter att jag pratat lite snällt med den gick den med på att samarbeta med oss. Tur det! Man vet aldrig med såna där jäkla skrivare, de ska alltid hålla på och krångla..

Förövrigt har jag ett myggbett på min hand så min hand är svullen. Ser ut som att jag har slagits, men vad jag vet så har jag inte det!

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0