Att rädda en liten häst från en tornado

Lycka, kärlek och strålande sol!

Att jag inte skriver beror (för en gångs skull) inte på att jag sitter och gömmer mig i ett mörkt hörn. Jag tar vara på varje liten sekund och ler åt livet! Har jag kommit på ett sätt att besegra ödet? Nej. Men det verkar som att det kanske tröttnat på att mobba mig, kanske har jag gjort mig värdig lyckan, kanske har jag inbillat mig alltihop. Huvudsaken är att jag inte behövde mitt nyårslöfte (The bitch is back) speciellt mycket. Det fanns bara där som en liten hjälp att skyffla bort det skräp jag lyckats samla på mig och det som siktat in sig på mig. Jag hade känt igen skräpet utan nyårslöftet, men utan att bli en bitch hade jag kanske låtit det komma för nära inpå? Vem vet..

Just nu älskar jag att leva och lever för att älska. Jag vaknar leendes till min underbara värld där alla mina vackra drömmar blivit till verklighet. Jag svävar på hopp, hoppar av lycka och simmar i kärlek.



Kommentarer
Postat av: Anonym

euw

2010-03-22 @ 16:56:07
Postat av: Anonym

tog dig ett bra jävla tag att inse det. du kanske inte är rent utsagt fuckedforlife

2010-03-22 @ 22:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0