Take me by the hand, take me somewhere new

Intressant helg med öldrickande, sjungande och klädpokerspelande! Känns som jag inte sovit något..alls..har visserligen inte sovit så mycket heller men ändå en rätt störd känsla.

Började helgen hos Ludde med systra mi och allt folk som var där. Det blev öl såklart, och en massa mer. Sov kanske 1-2 timmar innan jag bestämde mig för att det var dags att börja rulla hemåt (ca 13:00). Sov lite hemma och fortsatte sedan på min fylla som aldrig gick över och mötte upp Annikki för att ta oss till PG. PG ägde som vanligt, trubaduren ägde, teddybjörnen fredriksson ägde, tequilan ägde. Sedan tog jag mig (utan Annikki) till dragspelsvägen på chillkrök och klädpoker. Alla förlorade typ.

Finns inte mycket mer att säga om denna helg utom att vissa delar varit mycket upplysande och alla vägar går ihop i en igen. Påminn mig att stanna kvar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0