Mysvecka

Hängt hela helgen på Ekerö hos en mycket söt person. Vi bakade pizza, åt massa chips och godis, drack lite öl och promenerade omkring lite. Träffade hans söta vänner också, mycket trevligt! Är väldigt glad just nu, hoppas jag får fortsätta vara det. Känns som det är min tur att vara lycklig va?

Gjorde ett mästerligt första intryck på hans föräldrar i alla fall. På väg ner till middagen halkar jag i trappen och ramlar med världens duns rakt på rumpan. Det gör så jävla ont att ni inte kan förstå hur ont det gjorde, men jag biter ihop och haltar vidare till köket. Sätter mig ner och serverar mig lite mat och ska precis börja äta när jag börjar känna mig jättekonstig. Blir jätteyr, lite illamående och börjar kallsvettas som bara den. Först tänkte jag strunta i det och vänta på att det gick över men det var det där illamåendet som hindrade mig. Äta när man är illamående är ju aldrig en hit liksom. Så jag blir följd till soffan, svimmar lite halvt på vägen och får ligga kvar där genom hela middagen. KANONKUL! Jaja, dom lär i alla fall aldrig glömma mig.

Mysigaste veckan på länge i alla fall, hoppas det blir många fler 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0