Ursäkta, är ni lesbiska?

En-kram-och-allt-blir-bra-igen-person sökes!
[email protected]


Igår hade jag ångest och blev kallad "stackars lilla flicka" på franska. Jag kände mig ungefär dum i huvudet och malplacerad, som en helt vanlig dag i skolan ungefär. Därefter beklagade jag mig hos Liza en stund, rusade hem i panik och vräkte ut studsbollar och kulor på mitt golv på jakt efter en sladd. Jag rev min dator också, den var elak.

Idag var en lite bättre dag, trots att gårdagen avslutades på KLUBB ONSDAG av alla ställen där det dansades vilt och galet. Kom inte hem förrän runt klockan 4 och gick upp 8...men var som sagt glad nästan hela dagen, och koffeinet antecknade i rekordfart på grammatiklektionen! Sedan var det ju då meningen att jag skulle träna, men då jag knappt orkade lyfta fötterna från marken då jag gick hem, var hes och hostade för fulla muggar insåg jag att det skulle göra mer skada än nytta.

Nu har jag helg, för jag är ledig varje fredag. Sug på den och ring mig när det är party (fast inte samtidigt)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0