Träningsvärk, javisst!

Godmorgon! Jag har skaffat mig någon vana att sova i typ 10-12 timmar/natt. Bra eller dåligt? Det får tiden utvisa. Idag har jag ännu mer ont överallt, vill inte veta hur det kommer kännas imorgon... Får klä mig i mjukisbyxor och enbart tröjor med knappar/dragkedja så jag slipper lyfta armarna. Eller anställa någon som hjälper mig klä på mig. Intresserad?

Ska strax rulla iväg till skolan och ha litteraturhistoria på franska. Man förstår ungefär ingenting alls och jag förstår inte riktigt poängen med att rada upp en massa författare och deras verk och sedan inte säga mer om dem. Eller han kanske gör det, bara att jag inte förstår något av det han säger? Hmm.. Dagen avslutas ändå lite fint med fonetik och en lärare med humor, woho.

Jag tycker om mitt nya nagellack, och mina naglar är långa och inte ens på väg att gå sönder. Underbart! Mitt nya nagellack är i alla fall i någon slags metallic rosa/lila (ljus) färg och alldeles glittrande. Myspys. Matchar koftan idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0