Piercad? Va?

Muhaha, nu är jag piercad också! Galet nice! Det var min kära kusin som tog på sig ansvaret att göra hål på mig, ni kan besöka hans blogg HÄR.

I övrigt var fredagen en mycket underlig dag, verkade som alla var lite småtrötta och sega faktiskt. Vi hade ingen egentlig plan över vad vi skulle göra, jag hade nästan gett mig in i tv-världen när Liza berättade för mig att vi skulle gå på någon komediklubb och att jag skulle ta en sväng förbi henne först. Så jag reste mig trött, gjorde mig iordning lite och gav mig iväg. Vi höll seans med vinglas och hamnade sedan på the bridge där vi svettades ungefär lika mycket som vanligt. Sov sedan på golvet i Lizas lägenhet med härligt sällskap. Mysigt!

Igår gjorde jag absolut ingenting, bara låg och tittade på lite program hit och dit på tv och någon dålig film. Idag är det träning som gäller, tagga!!




Maha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0