Nej, inte än!

Usch, jag hoppas verkligen att det här går över till imorgon. Kan ju inte gunga iväg till skolan heller? Jaja, det ska ju vara värst 2a dagen och sedan bli gradvis bättre...så jag hoppas på det! Har en rätt soft dag imorgon, börjar 15 och slutar 18 och har 2h med humor-läraren, woho!

Ikväll tänkte jag ta mig ett långt hett bad, lägga hårinpackning, raka benen, fixa naglarna (snarare bättra på), kanske fixa tånaglarna om jag når med träningsvärken...liksom börja bli snygg inför helgen redan nu! Inte för att jag ska göra något speciellt. Mysa hemma typ, kanske gå på bio? Någon?

Igår när jag åkte hem var det mörkt ute. Det fick mig att tänka på att det snart kommer vara mörkt hela tiden och det gjorde mig lite ledsen. Jag tycker ju om när det är ljust och varmt, när man faktiskt kan vara ute utan att frysa ihjäl, när man kan ha jättekorta shorts och klänningar på sig när man ska gå ut utan att få köldskador, vakna av att solen sticker en i ögonen, doften av blommor...

Nej nu ska jag hoppa i badet och förhoppningsvis vara lite mer rörlig när jag kommer upp. Pussas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0