Knaskatt

Skolan var som vanligt. Började med litteraturhistoria (på franska) och då vill man ungefär dö, men sedan hade vi fonetik med humor-läraren och det är faktiskt roligt! Men nu är det slut tror jag, no more fonetik-humor. Snyft..jaja har kvar grammatiken i alla fall, men inte länge till. Då är jag i och för sig ledig på måndagar istället...tror jag överlever va? Imorgon måste jag äta lunch (helt själv) och läsa en massa i en bok jag måste hoppa över första halvan av, woohoo. Har 2 timmar på mig, hur ska detta sluta?

Förövrigt har min katt fått för vana att sitta i soffan och dricka vatten ur våra glas. Vattenskålen duger tydligen inte längre! Vad är det för bortskämd katt vi har? Oxfilé, lyxräkor och kolsyrat vatten. Herregud...




(notera att han doppar tassen för att dricka, det gör han i vattenskålen också)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0