SlarvÄn is in da house

Vill inte ens tänka på allt jag måste göra som jag skjutit upp utan anledning...aja som man bäddar får man ligga som det så fint heter.

Ikväll har jag laddat med godis och cola; det ska skrivas en bokrecension på spanska och pluggas lite spansk grammatik...det senare lär vara busenkelt men värt att kolla igenom i alla fall. Recensionen lär väl inte heller bli så svår..jag menar..det är en bok på typ 50 sidor..

På onsdag är jag ledig, eller typ i alla fall..ryktas om genrep..humdidum.. På kvällen blir det i alla fall musikarskivan! Hanna och jag kommer slå allas utklädnader med vårat än så länge åtminstone LITE hemliga outfit-plan! Det lär tas foton..och dom lär inte läggas upp här för att jag är så himla lat och ingen egentligen kommer kolla på dom.
Neej åter till godispåsen och spanskaboken...


Pretending someone else can come and save me from myself...

Kommentarer
Postat av: polaaa

haha do :) fast man blir bara mer deprimerad när man inser att man inte kan checka av nått eftersom att allt är halvklart

2009-05-12 @ 16:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0