Woopidoo

Hej bloggeennnnnnn *FnIzZ*

Idag ville jag gråta, men jag lät bli. På latinet idag var man tvungen att tänka och vara aktiv. Det föll inte mig i smaken det minsta! Därför sitter jag nu och tar igen den tiden genom att stirra tomt på väggen framför mig och vara allmänt inaktiv. Idag är dagen jag äter upp min sista toblerone, jag känner det på mig!

Efter latinet hade jag svenska och då satt jag mest och smsade och läste texthäftet inför nationella provet. Seeen hade jag religion...då kollade vi på en reklamfilm för Scientologin. Satt mest och skrattade...

Oj! Glömde lunchen! Man fick välja på måndagens snustorra pannkakor med skinka, fisk med tomatsås, dill och ost på eller broccoli i snor. You gotta love ubg<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0