Torsdag

Om veckan ändå kunde gå lite snabbare? Den går ju helt sjukt långsamt.. Idag är det i alla fall äntligen torsdag, det betyder att när den här dagen är över och jag sovit gott hela natten får jag äntligen åka och träffa lillskiten! Har laddat med godis, läsk, rostbiff- och brieostmacka och imorgon ska jag köpa mig en rolig övertjejig tidning att bläddra i. Tidningstips någon? Vill helst ha en med en blandning av kläder och smink, roliga töntiga test och kanske en och annan läsvänlig artikel...

Har märkt att jag har blivit sådär läskigt vinterblek som bara jag kan bli...kan det inte ta och bli vår nu? Lite sol och värme? Eller bara en gratisresa till något varmt land som ploppar ner i brevlådan en vacker dag?

Har gått och blivit förkyld också...inte bra...inte bra alls! Får hoppas att det inte blir värre. Just nu är det en ganska uthärdlig förkylning faktiskt..lite täppt, lite ont i huvudet och lite ont i halsen..men jag överlever liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0