Seg dag..

Haft ont i huvudet i stort sett hela dagen..och bara varit otroligt seg och lat. Verkligen behövt tvinga mig själv till att resa mig upp, äta frukost, duscha..allting!

Nu är i alla fall dagen slut! Avslutade den med en hemsk träning med småskitarna..dom skrek och jävlades som aldrig förr och var nästan lika lata som jag. Huvudvärken blev värre, halsen blev värre...allt blev värre. Kunde inte ens lyfta saker, kände att jag liksom inte hade energi nog till det.

Kom hem och fick middagen lagad till mig, så himla skönt! Var grymt hungrig så det var riktigt nice. Imorgon åker jag, mina kära, tar med mig datorn men vi får se om det blir något bloggande!

FjOwRtIwHzzPuWHSZSZAWHR *fnizzz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0