Räknar ner..

Så var själva helvetet i denna helvetesvecka nästan över. Kan nog inte bli värre än såhär..

Imorgon ska vi typ ha nånting med "don't drink and drive" hela dagen..så slipper onsdagen i alla fall. En av mina hatdagar. Sen kommer ju då torsdagen...visserligen börjar jag kl halv 3 eftersom jag inte har någon svenska och är tillåten att strunta i italienskan..men spanskan..ångest bigtime.. Ett tag var det ju nästan okej att gå på den, det var då jag hade en lärare som var glad och trevlig och tyckte om mig. Den jag har nu är väl också trevlig egentligen men...det är något som gör att man inte vill gå dit. På fredag har jag fått ledigt!

OM NI INTE HAR NÅGOT ATT GÖRA MELLAN TYP KL 9 OCH 13 PÅ FREDAG SÅ RING MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0