Lov igen snart?

Helgen gick alldeles för fort.. I fredags köpte jag en finfin väska och senare på kvällen kom Hanna och Tomas över på Pirates of the Caribbean-maraton! Mycket cola blev det för min del, även massa chips och godis. Sent blev det också! På lördagen låg jag i sängen ungefär hela dagen tills Hanna kom och vi gick till ica och köpte saffran och kräftor för att laga The Pasta of the Pastas - SAFFRANSPASTA! Vi satt även och gjorde en liten tipsrunda till gympalägret vi senare skulle ta oss till...

Till gympalägret blev vi en halvtimme försenade...bara för att vi är tidsoptimister och äter långsamt. Väl på lägret busade vi med våra barn fram tills klockan 11 eller så..då smög vi oss in i fiket och gjorde varm choklad och satte oss i ett hörn och drack. Sen tog vi en tjockmatta helt för oss själva låångt bort från alla andra och låg och smygåt godis. HAHAHA, vi hade precis sagt till alla barn att som absolut inte fick äta godis inne i den hallen där vi skulle sova..så skulle jag smyga upp en påse Polly lite diskret ur min väska när det var helt tyst...så tänkte jag att om jag drar upp den jättefort kanske den prasslar mindre? Så jag slet upp den ur väskan och...slog ner den i mattan...och det lät jättemycket! Det var ju inte meningen..smart man kan vara. Sen när Hanna skulle försöka knöla upp en hopknölad godispåse skulle jag prassla med lite papper medan så det skulle vara mindre uppenbart vad vi gjorde...men vi började mest skratta jättemycket.

Vi sov i alla fall gott! Klockan kvart i 8 på morgonen börjar barnen springa runt och leka kull, KULL! KLOCKAN 8 PÅ MORGONEN! Vem gör sånt!? Sen blev det frukost och träning och sen hem och lägga sig i sängen och vara allmänt död för att sedan gå hem till mamma och pappa och äta god middag! Sen var helgen slut.

I morse när jag skulle göra mackor hittade jag inte smöret i kylskåpet...men eftersom jag känner mig själv tittade jag i frysen också. Sen kom jag på att min kära kusin Hanna erbjudit sig att ta undan smöret efter att vi lagat mat, undrar vad hon hade gjort av det? Så jag kollade lite här och där och tillslut hittade jag smöret...I SKAFFERIET! Jättesmält var det...smaskens! Antar att det ligger i släkten att vara lite tankspridd sådär...pappa la ju telefonen i kylskåpet en gång..och jag brukar lägga mobilen i garderoben...?

Nu ska jag ta mig samman och PLUGGA. Haha...jag kan ju drömma om det iaf...

Kommentarer
Postat av: Liz

haha,vilket härligt inlägg!

2009-03-10 @ 16:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0