Faakiit

Detta lär bli den mest meningslösa helgen i mitt 18åriga liv. Jag är pank, alla jag känner är panka, alla jag inte känner är också panka och jag var tvungen att gå upp jättetidigt idag. Snart ska jag åka till sporthallen, vem vet hur, och tävla med mina små barn. Ja alltså inte MINA barn men...ni fattar?

Vad ska jag göra efter det? Ja, det är en fråga jag mycket gärna vill ha svar på.

Igår var det internationella dissa nadja-dagen. Till och med folk som brukar bry sig om de meningslösa saker jag har att säga sket fullständigt i mig. Kändes nästan som de hade pratat ihop sig och typ "Hörrni ni nu måste vi faktiskt visa den där jäveln att hon inte kan öh..uhm..prata..med oss..OKEJ!?". Eller kanske inte. Huvudsaken är att ingen svarade på mina sms igår så känner ni er träffade så ska ni veta ATT JAG BLEV JÄVLIGT SÅRAD! Eller inte, men jag kände mig jätteensam och övergiven! *blinkar lite med tårar i ögonen*

Jaha jaha. Så klockan hel kommer skjutsen som ska ta mig till tävlingen. Känns verkligen som en meningsfull morgon!!! Typ att jag kunde ha gått upp för 3 minuter sen och ändå hunnit med att göra så mycket som jag gjort nu. Dvs inklusive blogga!

I vilket fall ska jag gå och borsta tänderna och sätta på mig strumpor nu, annars kommer jag frysa om tårna. Så vi hörs väl...

...och varför får jag känslan av att jag pratar med mig själv?

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Jag är pank, alla jag känner är panka, alla jag inte känner är också panka" ,hahaha! Så klockrent!

2009-03-21 @ 13:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0