Gropen here I come!

Få se vad gropen har att erbjuda i år då! Hittills har den ju kommit med både dåliga överraskningar och bra överraskningar..som visserligen blivit dåliga med tiden..äh..dags för något helt igenom bra kanske? Snälla gropen?

Ska bli så obeskrivligt skönt att få lämna den här jävla skiten! Den här årliga spanien-resan har blivit som nån slags på-nytt start för mig alla gånger. Man mår åt helvete när man åker, kommer på allting som man är glad att slippa när man är där och gör sig av med det när man kommer hem! Dessutom är medelhavet helande, no doubt about it.

Det blir 2 veckors chill och en veckas party med kusin som också ska dit ett tag..så det blir alldeles lagom. Jag ska ta jättemycket bilder också, som jag aldrig kommer lägga upp här för att jag är för lat. Men nu kan ni ju se framför er hur fina bilderna kommer vara i alla fall!

Sovatajm, baibai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0