Nyår!

Började med en rätt seg dag..regnade och var rätt kyligt..sen, lagom till solen, kom Sofia (min farmors grannes jobbarkompis eller nåt?) och vi lade oss och chillade vid poolen allihop. Sen åkte lammet upp på grillen och sen åt vi..diverse kötträtter. Grymt gott! Lammrevbenspjäll, sug på den ni för det gjorde jag!

Sen började det närma sig tolvslaget och fejkchampagnen korkades upp. Sen fick vi äntligen reda på vad det var vi skulle göra (i alla fall ungefär) och satte oss typ 7-8 pers i en bil och åkte in till "stan" där vi hamnade i någons garage. Där var alla hemskt hyggliga, generösa och desperata. Efter ett tag drog vi oss vidare till någon bar..jag vet inte riktigt vad som var tänkt att vi skulle göra där..men vi hängde där utanför i folkmassan ett tag (det gick inte att komma in..för mycket folk). Seen tappade vi bort Sofia..men hon hittade oss igen tillslut och vi drog oss vidare mot "ozono"..nåt slags party :P Men väl framme (klockan 6-7) bestämde vi oss för att vi inte pallade och gick hem och sov.

Sov ja..ungefär 2 timmar som mest. Idag har jag solat lite, doppade mig snabbt i poolen..men sen blev det mulet och jag gick in och kollade på lite film. Avslutade med Spirited Away på japanska med svensk text, och alla argentinska barn tyckte den var bra ändå på något underligt sätt!

Ikväll blir det nog grillat igen..eller nåt..vi får se! PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0