Making progress

Nu är det slut på hjärtklappningen och jag har tröttnat på Coldplay - Amsterdam. Bra eller dåligt? Känns lite sorgligt sådär men ja...jag vet inte. Så jävla trött på allt som känns. Så frågan är nu om jag ger upp något bra för att jag är dum i huvudet och överkänslig eller om jag gör mig själv en tjänst för att jag bara inbillade mig allt ändå. Någon synsk människa därute i bloggvärlden? Eller någon som kan se in i framtiden kanske? Tss..aja jag får hoppas på det bästa.

Idag har jag bara varit allmänt lat och ätit chips och toblerone och druckit fanta framför Fantomen på Operan som förövrigt är en väldigt bra film med väldigt mysig musik. Nu ikväll har jag varit hemma och ätit middag och klappat Taksi lite..mycket.. Saknar ju min lilla kisse när jag inte får träffa honom varje dag <3

Kommentarer
Postat av: Kusin

jag sa ju att den va bra, <3 fantomen på operan :D

2009-01-26 @ 17:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0