Jaaajaaaa

Neeej jag har inte dött, sverige är så jävla deprimerande bara.

Flygresan hem gick underbart fast vi inte fick plats på planet vi skulle suttit på egentligen! För att eftersom vi inte gjorde det satte dom oss på ett plan i första klass till Brasilien där vi spenderade några timmar i vip lounge ^^ Rätt jävla mysigt! Fanns trådlöst internet, gratis dricka och brieost liksom, kan man be om mer? Sedan fick vi åka från Brasilien till London i första klass också, MYSIGT! Det första dom gjorde när man hade satt sig tillrätta var att fråga om vi ville ha ett glas champagne, sen lyfte vi, maten kom...jaa flygplansmat är ju aldrig god men den här var faktiskt god, inte åååååh guuud vad gott men helt okej liksom! Jag sov typ 10 timmar av 12. Sedan landade vi i London och vi fick springa runt som satan, och jag hade skavsår. Så där var det slut på det roliga..vi åt lite fish & chips och satte oss på det sista planet, hem. Hem ja, vad ser man när man landar? Mörker, mörker och jätteblött och kallt mörker. Man blev ju nästan deprimerad på en gång. Sedan fick vi reda på att alla våra väskor var borta, WOHO. Men jag överlevde dagen efter och på kvällen kom min väska.

I förrgår flyttade jag hemifrån! HAHA! Ska visserligen bara bo här till april eller något men ändå rätt jävla nice! Kunde inte sova eftersom min farmor, argentinsk som hon är, inte har något täcke utan bara lakan. Hon hade någon slags filt som säkert var meningen att man skulle ha i påslakanet men det blir så tungt och jävligt så jag sket i det. Sen lät golvet också och jag hade glömt min klockradio...jag sov väl 3 timmar max kanske?

Men dagen efter (igår) hämtade jag mitt täcke, mina kuddar och min klockradio och sov sött till Bandit hela natten och morgonen eftersom jag börjar kl 13:55 idag och slutar 15:00. Jaa så kommer mina fredagar se ut i framtiden, rätt mysigt! Jag gjorde en FRUKTSALLAD till frukost, hur ofta händer det liksom? Men det var gott! Hade i och för sig bara 2 olika frukter i den eftersom jag inte har kommit iväg och handlat än men...ändå! Snart ska jag äta lunch och duscha och åka till skolan blä. Sedan ska jag hem och städa lite, handla inför imorgon (den stora dagen!) och äta middag och sova hem.
Man vill ju inte vakna upp ensam på sin födelsedag..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0