Här får ni en loser-lista

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - nä
Har du någon kille just nu? - nej
Har du dumpat någon? - Ja
Har någon dumpat dej? - Ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - nej
Vem kysste du senast? - N ^^
Vem kramade du senast? - Emma på gymnastikskolan :)
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - nej

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - naturbegåvad och lat som ett fat
Har du bra betyg? - Jadå
Har du fått göra om ett prov någongång?- jaapp
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - yees
Sköter du dej i skolan? - när jag orkar :)
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - ja
Haft mobilen på lektionstid? - ja
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nja men messat

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - 5
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - jaa
Trivs hemma? - kan inte klaga direkt
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - rymt och rymt, flytt ja :P
Har skrikit och slagit din mamma? - Skrikit
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Närå
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - haha varje dag, mongomamma, jävla tönt osv
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Japp!

VÄNNER:

Du har vänner? - Vaaaa nääää? :P
Vilka skulle du kunna offra livet för? - Alla jag älskar och bryr mig om!
Du brukar vara med? - folk hit och dit
Vem/vilka var du med sist? - gymnastikskolan
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Nej folk måste vara blonda och ha gula ögon för att jag ska älska dem. Ja såklart :P
Är det okej att ha kill-kompisar? - japp
Har du pussat någon av dina kompisar? - ja
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - nej
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - nja

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - nä inte varje dag
Putar med läpparna på foton? - bara på skämt
Använder foundation på läpparna? - bara när jag glömmer ta bort det
Super dej packad varje helg? - haha VARJE DAG
Du har kysst en tjej? - har ett svagt minne av att jag kan ha gjort det ja
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - neej
Ditt hår e knallblont? - nej

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - ja
När drack du alkohol senast? - igår
Vem bjöd dej på alkohol? - Liza och kylskåpet
Vad var det för sorts alkohol? - Vin
Brukar du dricka alkohol? - för ofta nu för tiden
Har du druckit öl? - ja
Tycker du om öl? - ja
Har du varit full? - ja

KRIMINELLT:
Ange tre saker du snott? - uhm..2 kulor på ica?
Är det okej att vara kriminell? - bara om man är tuff
Vill du bli kriminell? - jag ska bilda en egen maffia
Varför gör du sånt här? - har ju inte direkt gjort något
Vad är inte okej med att vara kriminell? - det är töntigt, om man inte är cool
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - haha nej, hade jag varit kriminell hade jag varit så tät att jag hade ringt min privata chaufför
Har du suttit i fängelset? - nej
Vill du hamna i fängelset? - nej

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - senast nu?
När grät du senast? - idag
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - ja
Du har slagit ner någon? - nä bara slagit hårt
Du har skadat någon med flit? - ja
Har du någonsin viljat döda någon? - ja
Vem bråkade du senast med? - ingen aning

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte konstigt att du gråter över killar du inte kan få, när du försöker ragga på killar som redan har flickvän! ge upp lilla du... han är redan tagen?

2009-08-12 @ 23:07:47
Postat av: LarvÄn

Haha, vem har jag raggat på som har flickvän? Och visste jag det innan eller var det något som kom fram efter ett bra tag? Eller vet jag det inte ens nu kanske..?

2009-08-13 @ 11:10:11
URL: http://mclarven.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte har ja någon aning, jag bara läser din blogg ibland. ja har ingen kille, jag bara påpekar fakta

2009-08-13 @ 11:57:28
Postat av: LarvÄn

Hur kan du då veta att någon jag raggat på redan har flickvän? Om du inte vet vem det är menar jag?

2009-08-13 @ 12:06:40
URL: http://mclarven.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet vem det är du menar ;) därför vet jag

2009-08-13 @ 20:02:35
Postat av: LarvÄn

Då måste du ju känna mig eller någon jag känner? Låt mig upplysa dig om att jag faktiskt LEVT i 18 och ett halvt år och faktiskt, tro det eller ej, gråtit över mer än en kille. Så du kan ju vara så söt och bara skriva vem du menar så kan du ta bort din kommentar sen om du vill det? :)

2009-08-13 @ 20:14:54
URL: http://mclarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0