Sad-face

Morrn på er..eller nåt. Idag är min sista sommardag, sedan börjar allvaret igen. Eller jag har ju inte varit på något upprop eller sett någon information om något sådant på ungefär hela internet så vi får väl se, men jag TROR att jag börjar imorgon. Vi får hoppas på det...

Just det! Jag dog inte! Tro det eller ej men jag kan andas igen! Härlig känsla må jag säga. Idag ska jag nog städa mitt rum, skriva ett "diagnostiskt prov" och sörja att min sommar är slut med Liza. Ska köpa godis..buhu.. Bara för att bevisa hur ledsen jag är bjuder jag på den här otroligt vackra bilden som verkligen speglar mig som person. Bara lova att inte bli avundsjuka på hur otroligt fotogenisk jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0