Regnar..

Sommaren är verkligen slut nu, sorgligt som fan.. Skolan gick bra idag, man sitter ju liksom bara och lyssnar och antecknar så hur kan det egentligen gå dåligt? Imorgon slutar jag kl 20 och har en rast på en timme, så om någon känner för att komma förbi universitetet runt kl 17 och bjuda mig på middag skulle jag bli alldeles varm och lycklig!

Ikväll tänkte jag ha en myskväll med mig själv, hallonsoda, choklad och legally blonde 2. Det blir mjölkchoklad faktiskt, tröttnat på min tidigare favorit apelsinkrokant och söker ett nytt offer. Någon som har något tips? Måste självklart inte vara marabou, dock vet jag ingen annan choklad som är lika god och prisvärd..men alla tips är välkomna! Bilder från helgen (även om de inte var många) kommer upp så fort jag har orken att lägga in dom på datorn. Puss på er så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0