Frisk? Äh..vi säger så!

Idag är jag frisk...! Men bara för att det är fredag. Jag har faktiskt inte lika ont i halsen längre och jag har sovit hela natten utan att vakna upp genomsvettig, drömt feberdrömmar etc. Jag kan också säga att jag faktiskt känner mig pigg! Det gjorde jag igår också, men inte lika mycket kanske.. Svårt att säga eftersom jag nyss vaknade!

Idag ska jag i alla fall trotsa min hälsa och umgås med Liza ute i skärgården! Vi ska äta kräftor och citera gamla dagböcker. Jag hittade lite smått och gott på bloggen på playahead faktiskt. En halv vecka i mitt 13-14åriga liv kunde till exempel se ut såhär:

Måndag: <3Felix<3 ååååh jag älskar dig så mycket!!!!!!!!!!!!
Tisdag: Idag ska jag gå på bio med Max!!!!!!!!!!
Onsdag: Allting suger! Tack gud för Jonatan<3
Torsdag: SEBBE JAG VILL HA DIG!!!!!!!!!!

Okej. Det här utspelade sig faktiskt under lite längre tid än 4 dagar, men inläggen hade ändå hamnat på samma sida efter varandra så det såg lite komiskt ut! Däremot tror jag inte det var mer än kanske 1-2 månader mellan nr 1 och nr 4.

Det bör också nämnas att istället för vissa svärord använde jag ord som jag och mina vänner hittat på. Istället för att säga "men fan" "jävla skit" osv kanske jag sa "men aböl!" "jävla pillebock!" osv. Jag kan följa trenden och filma en ordlista om ni vill? Hahaha! Ett uttryck som jag tänker återuppta är "Pilla dig!" det använder man istället för t.ex. "Dra åt helvete!" "Fan för dig!" etc. Eller jag gjorde det då i alla fall...sen minns jag att vi sa pilla dig rätt ofta faktiskt.

Mmmm...förra generationens fjortisar<3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahaha! Shit va kuul!

2009-08-17 @ 14:11:21
Postat av: liza

hahaha "pilla dig", jag ska nog börja med "han ska få så mycket smisk" igen!

2009-08-23 @ 18:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0