En vecka..

Om en vecka börjar jag universitetet. Hur sjukt är inte det liksom? Känns lite småläskigt faktiskt..men ska ju faktiskt bara läsa franska så det går nog bra!

Idag har jag köpt ett par jeansleggings, kände att det var dags liksom. Dom är mörkblå (intressesmurf) med dragkedjor på sidorna! Efter det åkte jag hem och städade jätteduktigt. Rensade massa lådor från gamla saker jag egentligen inte behöver men inte orkat slänga och bara slängt in i garderoben..så nu har jag jättemycket plats! Fick en hel låda över som jag nog ska fylla med tröjor eller så! Dom jag har nu är rätt överfulla.. Jaja, efter att jag städat klart gick jag med Annikki och åt pizza eftersom jag kände att jag använt all min energi till städningen och dessutom kände mig värd en pizza!

Imorgon köper jag min nya mobil, äntligen!! *chappi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0