Lillskiten kommer!

Wiho Liza ska bo hos mig i helgen :D ett minus är ju att jag ska på tumblingkurs tidigt varje morgon..men hon får väl sova då och ockupera min dator..

Veckan har ju varit helt underbar, solig och skön! Varit lite småförkyld och så (är fortfarande..) men vem bryr sig när solen skiner?? I onsdags tror jag det var åkte jag och Pola in till stan och gick runt..sen satte vi oss i en park där jag spillde ut hennes chailatte, så jag köpte pommes frites till henne. Det gick runt en alkis där som balanserade sin öl på huvudet och en fet radio på axeln..jag menar..det kan inte ens jag göra? NYKTER!? I tisdags var jag nog också inne i stan..köpte fina gula sommarskor då! Hanna och Annikki köpte likadana fast rosa och svarta. Alla i strl. 38 så vi kan byta om vi vill!!!

Hur som helst ser jag fram emot helgen och lovet..hoppas det blir lika fint väder så man kan grilla lite någon dag! Kanske röka lite vattenpipa? Kryssning ryktas det om också..humdidum..

Kommentarer
Postat av: lill pill

det kommer bli naajs :D

2009-04-03 @ 01:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0