Jag ger upp

Jag orkar inte mer, har ingen jävla energi. Saker får bli halvtaskigt gjorda från och med nu. Tänker inte plåga mig själv något mer. Kunde inte sova inatt för att jag låg och vred mig i ångest, kunde inte tänka på något annat än allt jag bara MÅSTE göra den här veckan och hjärtat gick på högvarv. När jag väl somnade en liten liten stund drömde jag till och med om skolan, en riktig vakna upp svettig-mardröm. Aldrig känt mig så slut som idag...ska aldrig mer stressa upp mig såhär mycket över en jävla skolgrej. Misslyckas jag är jag dålig men hellre det än det här.

Kommentarer
Postat av: lill pill

jag förstår verkligen vad du menar!

jag har börjat må illa,skaka,fått extrem huvudvärk och så har hjärtat slagit i 240 ..

nä,slut med stressen!

2009-04-15 @ 22:48:00
Postat av: Anonym

som faan..

2009-04-18 @ 12:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0