Trala min helg!

Oj vilken helg. I fredags hade vi en mysig filmkväll här hemma hos mig, och med vi menar jag mig själv, Erik och Fredrik. Vi hade en härlig kväll med filmtittande (självklart..), högläsning av bloggar och bloggkommentarer och The Sims-spelande! Vi såg Harold and Kumar (2?). Den var riktigt rolig faktiskt!

Lördagen då. Började med lite shopping i Kista! Köpte en helmysig tröja och fick en kjol av mamma och pappa. Får väl fota eller något lite senare kanske. Efter shoppingen gick hela familjen på bio och såg Arn. Den var helt okej, klart bättre än första men den var ju inte så bra heller. Hade kanske blivit mer besviken om jag betalat själv... Efter bion åkte jag till Stäket och trodde att jag skulle få mat men så var inte fallet. Okej lite mer detaljerat:
Jag stressade som en jävla idiot och sprang runt i hela lägenheten och letade efter olika saker för att jag skulle hinna med bussen. Jag SPRANG det fortaste jag kunde och stukade/sträckte knät för att jag skulle hinna. Jag hade inte ätit någon middag och kände mig som att jag skulle svimma, och när jag satt på bussen får jag veta att ingen ville följa med mig till donken. WOHO! Jag blev arg. Jag åkte dit i alla fall eftersom bussen hem inte gick förrän om en halvtimme. Vid 12-1 eller något gick vi till donken och sen åkte jag hem.

Någon gång under kvällen fick jag ett samtal ifrån Robin, min käre vän i Göteborg jag inte sett sen hösten 2005. Han meddelade mig att han och hans vän Martin var på väg till Stockholm (detta var runt 12-1) och undrade vad jag hade för planer vid 5-6 på morgonen. Sova kanske? Jag träffade dem i alla fall dagen efter. Dessa härliga timmar övertygade mig (ännu mer?) om att jag borde flytta till Göteborg! Underbara människor!! Efter ett tårfyllt farväl (eeeller något..) åkte jag hem till Daniel på filmtittande. Mysipys!

Idag har jag bara mått dåligt och nu tittar jag på One tree hill. Adjöööööö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0