Lalalalalalala, Life is wonderful!

Hej! :D
Ja ni ser, jag är inte bitter och ledsen längre! Känns himla skönt. Nu kanske jag kan skriva om något annat än allt jag stör mig på? Innan det här lilla avbrottet var jag väl grinig..sen deppade jag ihop totalt i några dagar och nu är jag mitt gamla jag igen. Underbart, saknat mig. Blev lite skraj ett tag när jag bara slutade bry mig om allting, inte ens om mig själv typ..

Så varför denna stora vändning? Jag vet inte. En dag kom jag hem från skolan, mådde så dåligt att jag gick hem efter lunchen..hade ont i magen och allting. Så slängde jag mig i sängen ett tag, satte mig vid datorn och började prata med dom jag brukar prata med och så hände något otroligt...jag kom på mig själv med att LE. Inte "oj ett skämt, bäst jag ler"-leende heller utan ett vanligt "glad" leende. Blev så chockad att jag började skratta! Sen bara fortsatte jag uppskatta saker och sluta gå runt och vara nere. Nu ler jag och skrattar hela tiden, jag är tillbaks!

Häromdagen klickade jag runt lite på internet medan jag, som vanligt, lyssnade och gapade till Jason Mraz. Så tänkte jag..han måste ju ha en hemsida? Hur kan jag inte ha tänkt på det förut? Och mycket riktigt hade han det så jag kollade "tours" mest bara för att...jaa för att jag tyckte jag borde det. Men vad ser jag? Lund...LIGGER INTE DET I SVERIGE?? Så jag ringde min kära kusin (lika stort fan) och frågade om hon ville åka dit med mig och jag fick det självklara svaret JA! Men..vi möttes av stor besvikelse när vi såg att det var uppbokat. Men jag kunde inte sluta hoppas. Jag tänkte att om han spelar i Lund, då kan han ju mycket riktigt spela i Stockholm? Och mycket riktigt, på andra sidan stod det där och glänste; "Stockholm, Sweden". Flög upp och bokade biljetter på 5 sekunder! Okej inte riktigt 5 sekunder men fort i alla fall. Så nu är det klart..

VI SKA SE JASON!
fast först Coldplay! Ta det lugnt, jag glömmer inte er men jag är bara så himla lycklig nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men JAG är anledningen till att du är lycklig. jag säger ju det, allt handlar om mig!!!"""""!!!!!!!!

2008-09-03 @ 19:43:24
Postat av: Hanna

VI SKA SE JASON! LIVEEEEEEE!!!!!!!!! :D <3

2008-09-10 @ 22:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0