Update om helvetesdagen..

..som faktiskt slutade riktigt bra! Åkte ju hem där efter att ha väntat på tåget en timme och la mig och sov i några timmar och åt lite mackor. När jag åkte tillbaks till skolan var jag alltså riktigt utvilad! Kunde ha ätit lite mer..blev hungrig framåt slutet av lektionen. På lektionen arbetade jag faktiskt (wohoo!) och lyssnade på en bok och svarade på frågor. Hade italienska om någon undrar..

Efter skolan tog jag med mig Fredrik in till stan. Vi käkade på burger king och sen gick vi på bio och såg Get Smart. Riktigt rolig och väldigt jobbig om man är kissnödig eftersom man skrattar hela tiden (neej vadå tror ni jag var kissnödig eller..?? -.-). Jaa och jag hann med bussen som går samtidigt som tåget kommer till stationen också. Dagen vände helt enkelt. Underbart!


Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

hejhej! Jo jag har köpt domänet och betalar för det per år. :)

2008-09-10 @ 18:19:29
URL: http://www.erikwesterdahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0