Seg dag och varm choklad

Blaah..seg/jobbig dag. Sådär så att man helst bara vill ligga kvar i sängen hela dagen egentligen. Hösthumör kan man väl kalla det.

Tåget RULLADE idag. Utan större komplikationer, underbart! Jag har i och för sig velat lägga mig på golvet och dö* hela dagen men jag lyckades kämpa mig igenom den. Efter denna jobbiga dag åkte jag och Pola till ica och köpte vispgrädde och haloumi-ost (konstig blandning?) och åkte hem och gjorde varm choklad med vispgrädde och stekte haloumi till något sorts mellanmål. Väldigt gott, väldigt konstigt, väldigt mättande. Får bli en macka eller något till middag. Kanske ännu mer varm choklad...

Och till alla som inte vet så stämmer ju inte receptet till varm choklad på kakao-
paketet.
Såhär ska det gå till:
Fyll en STOR kopp (inte 2 ynka dl) med mjölk och häll i en kastrull.
Häll i 3 riktigt stora skedar kakao och 3 inte lika stora skedar socker.
Vispa medan du värmer. Voilá!

FÖRRESTEN så har Felix underhållit mig med värmande sms idag, det säger han i alla fall. Jag tycker mig minnas att han var för upptagen för att roa mig... *kollar inkorgen* Upptagen... fakta om sysselsättning... 2ordiga sms... löfte om kram... Upptagen... förklaring om varför... nåågra värmande sms...  
Sammanfattning: Okej Felix, du kanske har skickat några värmande sms, men jag vill ha fler! 

*sluta bry mig om omvärlden och tillslut somna

Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

svar: fixa på beniro.se som då var billigast. nu har de höjt priset på .se adresser. kolla in där du. :)

2008-09-10 @ 19:55:02
URL: http://www.erikwesterdahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0