Salty and Twisted

Alltså hur kan man sakna någon så sjukt mycket som man känt så kort tid? Eller känt alls..? Alltså jag vill bara ta mig till jävla Amsterdam, så fort det bara går, och stanna där! Salty and twisted..att någon kan göra en så enkel, på gränsen till tråkig och lugn resa till något som kunde varit en helt underbar romantisk komedi? Att någon kan vara så perfekt gör mig lycklig. Inga som helst fel eller brister, bara raktigenom underbar. Den veckan levde jag i en dröm. Varenda detalj var som det bästa jag kunde förvänta mig fast ännu bättre!

Ändå undrar jag..kan det vara så att min underbara holländare verkligen inte har några fel och brister, eller lyckades han bara dölja dem helt och hållet under tiden vi sågs? Jag får helt enkelt flytta till Amsterdam på prov!

Salty and twisted - drömkyssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0