Usch och fy

Hej! :)
Ja, jag vet att jag inte har skrivit på år och dagar..men har helt enkelt inte haft något att skriva om. Inte heller haft tid eller ork att försöka hitta på något. Nej, vad har jag egentligen ork till nu för tiden? Gör det jag verkligen måste göra, fast på tok för sent, och sakerna jag bara "borde" göra liksom skjuts undan. Men vad ska man göra? Jag orkar ju faktiskt inte, det betyder inte att jag inte har försökt. För det har jag, det gör jag, men det går liksom inte.

Ska äntligen få lov, snart..snart. Stannat hemma från skolan nu i två dagar. Sov ca. 14 timmar igår natt så..antar att jag verkligen behövde vila. Jag behöver egentligen vila mer..men vad ska man göra när man har en religionsinlämning, matteprov och franskaprov att göra? Orkar inte skjuta upp det...blir för mycket att tänka på över lovet.

Lovet ja. Ska mest ta det lugnt, vila upp mig, försöka få tillbaks lite av min energi. Ska även hinna med ett litet halloweenparty med kusin! Någon som vet hur mycket kolsyreis kostar? Det kommer bli party all night! Och konsert dagen efter...och där försvann all energi igen eller? Haha, nej ska försöka att spara lite till skolveckorna som är kvar också. Inte långt kvar tills jag försvinner i en månad. Ska bli så sjukt underbart att slippa er OJ jag menar...öhm...Sverige? Haha ägda! Kommer sakna några få, kommer njuta över att vara långt bort ifrån resten (Ja, Pola, du är en av dem jag kommer sakna). Jag ska shoppa som fan, och när jag kommer hem är det nästan bara roligheter kvar. Födelsedag, studentskivor, student, London, Amsterdam...ja listan kan göras lång.

Saknar dig så otroligt..

Kommentarer
Postat av: polack

OJ jag är chockad :D:D:D:D::D:DD::DD

2008-10-26 @ 22:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0