Uppe med tuppen!

Nästan i alla fall! Idag är den stora dagen, dagen D, THE day, som ingen någonsin kommer glömma...PARTYDAGEN! Ja, för alla som har missat det fick kusin och jag idén att ha en liten Halloweenfest. Vi älskar ju att klä ut oss! Så vi planerade ihop lite, åkte och shoppade, fixade folk...jaa ingen hade väl någonsin trott att det skulle bli så mycket folk. Hoppas vi får plats i lokalen! Vi har i vilket fall som helst 8 timmars musik att lyssna oss igenom och ca 10 liter läsk och lite mindre än ett kilo chips, så jag TROR att vi klarar oss.

Längtar tills jag får sätta på mig alla kläder jag har köpt! Inget "jag vet inte vad jag ska ha på mig!" här inte! Ingenting ska få förstöra min kväll idag, ingenting! Humöret är på topp, har värsta snyggdagen, mitt hår värkar lyda mig...det bådar gott!
Nu ska vi se om vi inte kan väcka diverse bandmedlemmar snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0