Händelserik dag

Minst sagt...Började lite fint sådär med att jag gick upp klockan halv 8 för att göra mig i ordning och sedan ta tåget in mot stan utan att ha fått mer information än att jag skulle "knyta band till Bond premiären". Men det var väl egentligen inte mycket mer än så.. Vi mötte Mimmis människa, Vesna, utanför NK ca. 10 och sprang upp och köpte guldfärgade sidensnören. Sedan tog vi oss till Non Solo där vi satte oss och började klippa band (för ca 1500 spänn, och vi visste inte ens om vi skulle behöva använda dem) i 2dm långa bitar. Sen kom korten vi skulle knyta fast dem i och vi kämpade med det ett tag. Vi var tvungna att göra hål i alla små kort också, med en sån där grej man gör nya hål i t.ex. skärp med. Först var det någon kille som gjorde det, men han var tvungen att åka och jobba så starka jag tog över, och jag gjorde det BRA! Så nu är min hand alldeles röd och svullen... Var tvungen att dra mig vid 14-tiden dock och Hanna och Mimmi gjorde klart resten av korten..vad kan det ha varit? 300-400? Det var i alla fall 900 kort totalt. 900 hål. 900 guldsnören att klippa och sen knyta. 900! Vi fick i alla fall betalt ^^

Ja, jag var tvungen att åka vid 14 till Huvudsta för att intervjua Jorge Ortiz och Ivan Obolo, hemma hos Jorge själv, I HANS SOFFA. Ja, se och lär kära AIKare. Språk kan ta en långt! De var hur mysiga som helst, man liksom kände sig hemma direkt i deras närvaro och behövde inte spela någon annan person. De var jämlikar helt enkelt! Lika trevlig och go var Jorges fru Eugenia och hon fick sedan också vara med på ett hörn under fotograferingen. Hon verkade även lite sugen på att komma till vår studio och fotograferas med deras lilla dotter Valentina! Vi är "Oh snap UF" för alla som har missat det.

Efter intervjun blev det halloweenshopping! Jag köpte självlysande tänder och hårinpackning, resten av outfiten klarade jag av igår i Kista. Blir nog snyggaste vampyren i världshistorien tror jag. Självgod? Oh ja! Hittade världens sötaste klänning, bilder kommer på fredag/lördag antagligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0