Snart hejdå, längtar!

Ohh varför får man alltid extra mycket plugg när man som minst orkar? Jag som laddade med cola, choklad och allt..kan ändå inte finna energi till att sätta mig och lära mig latinska verbteman utantill, nej tack! Läsa lite i spanskaboken kanske? Nej, latinet först. Boken har jag en 3 timmar lång håltimme imorgon att ägna åt den. Men...verbteman...usch. Nej jag ska trycka  i mig lite mer choklad. Sen kanske jag orkar? Tveksamt. Men snart åker jag, och  jag kommer inte längta hem en sekund. Hör ni det? Jag är glad över att få slippa er ett tag! Ja det gäller självklart inte alla..många av er är ju de som gör så att jag står ut fast jag egentligen inte vill. Och nu ska ni få höra något som kommer chocka er...nämligen att det jag kommer vara mest lycklig över att få slippa är...

MSN!

Fan vad jag hatar det egentligen, okej..inte alltid. Men just nu. Hmm jag kanske ska göra en lista på vad jag kommer sakna och vad jag kommer vara glad över att få åka bort ifrån? Jag har ju inget bättre för mig (en liten röst i mitt huvud skriker plugga, undrar varför?) så det är väl lika bra eller hur?

Sakna (ingen egentlig ordning, men skriver i ordningen jag kommer på det så blir väl en sorts ordning i alla fall)
1. Älskade, älskade vänner! Egentligen borde jag namnge er, för ni är inte så många som ni tror. Men de viktigaste förstår, ni som tvekar kan antagligen placera er på slippa-listan! *evul*
2. Marabou! Suprise?
3. Min säng
4. Taksi
5. Åka buss/tåg ensam, min stund för mig själv.
6. Julmust! Är uppriktigt ledsen över att jag kommer få fira en jul utan denna gudomliga skapelse..
7. Mobilen? ^^ Den kommer ju inte fungera där...och det är väl lika bra med tanke på vilken mysig räkning jag skulle fått annars..host turkiet host...
8. Oboy! Eller det kanske jag ska ta med mig?
9. Sjunga vad jag vill för full hals! Blir antagligen en nedskärning på det eftersom jag lär vara bland folk hela tiden. Men pappa brukar ju övertala mig att sjunga inför släkten så det är väl inte jordens undergång direkt.
10. Claaaw! (internt)

Slippa
1.
Kylan
2. Mörkret
3. Skolan
4. Lik-korv och malda köttrester blandat med mjöl aka "pannbiff". Skolmat, hallå?
5. För mycket och fula kläder, ja ni känner ju mig (eller?). Jag lever för att visa upp mig!
6. Tidiga morgonar
7. Vissa människor, jag frestas att nämna er vid namn men så elak ska jag nog inte vara. Ni är inte många, men ni sårar desto mer.
8. Sysslolösheten
9. Ensamheten
10. En hel hög vardagliga ångestmoment.

Ingenting ska få förstöra den här tiden och ingenting, INGENTING ska få dra ner mig sen!

...och Amsterdam kan ta sig...!



Kommentarer
Postat av: j

Semester, ja tack give nuuu! ;o

2008-11-17 @ 17:44:13
URL: http://jonashilder.blogg.se/
Postat av: Anonym

BÄÄÄÄÄÄST :D CLAW POW-WOW!!!!"346

2008-11-17 @ 18:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0