Sjuk

Haha hur många inlägg som heter sjuk har jag egentligen nu? Någon som vill räkna? Jaaa idag har jag legat i soffan och haft Harry Potter maraton med mig själv. Nu vill jag egentligen bada men min syster ville tydligen bada precis samtidigt som mig så jag får väl vänta. Nu är den här veckan nästan slut och sen är det vara 2 veckor kvar tills jag åker, underbart! Ska bli så jävla skönt att slippa er alla.

Härlig inspiration man har för tillfället. Jag orkar inte vara sjuk mer, så därför har jag bestämt mig för att förneka att jag är det tills jag blir frisk. Låter det som en bra taktik? Kommer säkert få lunginflammation eller något sånt trevligt lagom tills jag åker... Men vad negativ jag låter ^^ ovanligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0