lala

Jag är TRÖTT och jag hatar den här veckan. Veckan innan lovet var ju helvetisk..men eftersom jag var sjuk kände jag inte av det precis lika mycket. Men den här? Religionsinlämning, franskaprov, filosofiprov, skriva om en jävla artikel på engelska till måndag, skriva ett tal till svenskan...döda mig långsamt?

Jaaajaaa. Händer väl kanske lite roliga saker den här veckan också, eller? Om inte annat får jag väl se till att det gör det. JAG VILL GÅ PÅ BIO! Snart! Är typ sjukt sugen..något som aldrig har hänt förut. Har liksom bara bestämt mig helt spontant för att gå dom gångerna jag gör det. Aldrig liksom varit riktigt sugen som nu! Får väl se om man får dom där gratis bond-biljetterna någon gång, skulle ju vara perfekt just nu. Blir middag med thä gurlz i helgen också ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0