Härliga helg

Ja trots motgångar kan jag säga att den här helgen varit underbar! Men fredagen..ja, jag var på toppenhumör hela dagen trots att jag suttit uppe halva natten och pluggat inför provet och trots att jag faktiskt hade prov den dagen och inte var det minsta förberedd. Hur gick detta till? Dagen innan var jag också glad, träningen gick perfekt, allt var perfekt...tills jag kom hem och loggade in på facebook. Det var liksom som att någon försökte säga till mig att "Nej, du ska fan inte få må bra!". Hjärtat skönk som en sten och jag frös till is. Jag har nog aldrig varit så olycklig i hela mitt liv. Allt bara rasade liksom..det enda jag fått hoppas på och se fram emot försvann..

Men hur skulle jag kunna fortsätta vara olycklig med vänner som er? Så jag tackar er, alla som känner sig träffade, för en underbar helg men främst för att ni får mig att vara mig när världen vill något annat.


Kommentarer
Postat av: pola

det var faktiskt lite så, men sen visade vi att det inte ska vara så :D eller va? jag vet inte. men du SKA vara chapi. puss!

2008-11-09 @ 17:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0