En pincett, med lampa?

Varför har alla skor jag tycker om för hög klack för? Jag menar..det är visserligen snyggt med en klack på 10 cm, och jag som är kort borde ju uppskatta det också. Men jag vill inte förstöra mina fötter...snälla, designa snygga skor med låg klack också? Jag är säker på att det finns fler som känner som jag!

Förövrigt såg jag en rolig grej när jag klickade runt på nelly.se. Nämligen: En pincett med LAMPA. Hur coolt är inte det? Praktiskt också, dock inget jag skulle orka lägga pengar på. Såg en jättefin klocka som jag kanske ska övertala någon att ge mig också! ^^

Nu är jag så trött att jag funderar på att lägga mig och sova fast klockan bara är halv 9...så jag ska inte plåga er mer med vad jag har hittat då jag klickat runt helt utan syfte på en massa olika hemsidor.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: j

Som jag sa..tofflor skulle du ju köpa, dom dära gula eller rosa!

2008-11-18 @ 23:05:29
URL: http://jonashilder.blogg.se/
Postat av: Jennie ^^

Jag har en pincett med lampa :D

2008-11-25 @ 22:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0