Dålig rubrik IGEN :D

Tänkte skriva "Söndag" men hur tråkigt är inte det?

Ja, idag är det söndag (som sagt) om någon har missat det! Jag orkar inte plugga idag, känns som jag har gjort det för många söndagar i rad. Verkar som att alla pluggar på söndagar, kan det vara så? Ska jag kanske berätta om vad jag gjort i helgen då..det gör jag ju allt för sällan? ;)

I fredags såå åt jag massa mat och massa glass. Sen åkte jag långt bort åt helvete och kollade på massa film och kom hem ca halv 6 på morgonen. Sen sov jag en massa och spenderade lördagen framför tv'n med familjen och prison break! Framåt kvällen drog jag mig iväg till min kära kusin som tillfälligt flyttat in i min farmors lägenhet. Jag, kusin Hanna och Mimmi åt en liten inflyttningsmiddag där (kyckling, ris och currysås!) och sen satt vi och pratade hela kvällen med lite annat folk som kom dit. Jag gick hem klockan 11! för att jag skulle vara pigg idag! Gick och la mig runt 12 också, kände mig så grymt duktig! Men nu är jag trött ändå..

Såå vad ska jag göra idag då nu när jag inte ska plugga? Shopping någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0