Veckan, helgen, livet

Nu sitter jag här igen, äter paj för tillfället. Tänkte roa er med att berätta lite om vad som försigått i mitt liv på den senaste tiden!

Aldrig haft en så hemsk vecka i hela mitt liv som den här som passerat. Är helt slutkörd och sönderstressad. School gives you magkatarr! Någon som vet vad det heter på engelska? Har pluggat, pluggat och pluggat. Läst, läst och läst och inte sovit mer än 3-4 timmar varje natt. Men nu är den över...bara 2 st kvar!

Min helg då..i fredags var jag så trött (efter att ha suttit uppe till ca 2 och läst en jävla bok) så jag gick till ica, köpte en jävla massa godis, chips och läsk och bjöd över Rickard på filmkväll! Det var mysipysi men egentligen var jag nog för trött för att titta på film för jag förstod inte så mycket. Humpf. På lördagen shoppades det smink och repeterades musik i Stäket (Schteekhett)! Det gick åt helvete för ingen orkade koncentrera sig och jag var trött och irriterad så jag klagade på allihop, hihi. Söndag..vaknade (eller gjorde jag verkligen det?) klockan jävla jävla halv 10, gjorde mig iordning och tog mig till tåget och åkte till skolan för att rigga upp allting. Inte för att jag gjorde så mycket men men.. Sen soundcheckade vi, åt pizza och sen var det KONSERT. Precis innan jag ska ut och sjunga får jag världens jävligaste ont i magen och ryggen och börjar typ skaka. Läskigt..men Bettan räddade mig med novalucol! Skaka slutade jag förvisso inte med förrän konserten var slut och jag satt i bilen på väg hem och huvudet snurrar fortfarande så någonting är inte helt rätt. Ska väl se till att sova gott och äta ordentlig mat ett tag så jag slipper den här skiten. Nu ska jag lägga upp mig själv på youtube! 

Vi synes, eller ni ser mig i alla fall! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0