Sjukt..

Kära läsare. För några veckor sen drömde jag att jag var på en fest med en kille (som jag inte ens har träffat) och hela drömmen gick ut på att vi skulle gömma oss för Ockens kompisar som var precis överallt på den festen. Varför kan man ju fråga sig? I alla fall, så satte vi oss på ett tåg och jag var fett orolig för att jag inte skulle komma hem för det var sent och så och jag visste inte ens vart tåget var påväg..men så får jag höra att det går en buss ifrån Solna hela vägen hem så jag springer av där. I min dröm var Solna en väldigt öde station, utan spärrar eller någonting. Bara en perrong med lite busskurar. Jag hann med bussen och sedan vaknade jag.

Några dagar senare stod jag och kollade på namnen på alla tågstationer och märkte att massor har nånting med nån kroppsdel o göra..Handen, HUDdinge, nyNÄShamn, (h )järna och sist men inte minst Krigslida. Jag berättade om det för en kompis idag och tänkte fan vad Krigslida låter som ett konstigt ställe? Så jag kollade upp lite bilder på det...

TROR NI INTE DÅ att det ser EXAKT ut som "Solna" gjorde i min dröm? Och då menar jag verkligen exakt, på pricken likt. Jag har aldrig någonsin satt min fot i Krigslida. Aldrig, i hela mitt liv.


Krigslida

Kommentarer
Postat av: :o

Det är läskigt, någonsin tänkt på karriär som medium?

2008-05-22 @ 07:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0