tjah ^^

Det här verkar ju bli en alldeles enastående vecka, förutom att jag mår skit idag och har 2 prov imorgon då. Men sedan lär det flyta på helt okej. Måndag då, trevlig dag! Hade sovmorgon till 10 och slutade 1. Efter skolan åkte jag iväg till Wille och för första gången i mitt liv tog jag rätt backe upp. Sen blev jag kittlad, slagen, knäppt på och slängd på golvet. Har några feta blåmärken som bevis på detta..men det var kul i alla fall! Jag vann nästan en fight i tecken med hjälp av tankekraft också.

Snart är det påsklov! Ska bli så jävla skönt. Bara att inte ha någonting jag verkligen MÅSTE göra ett tag. Underbart! Ryktas om att jag ska få följa med ut och flyga någon gång också, späännande ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0