Dagens "goda" gärning

Idag gjorde jag en god (långsökt) gärning! Jag hade än läskburk i min hand och plötsligt såg jag bussen komma farandes. Jag insåg snabbt att mina 2 händer, varav ena var upptagen, inte skulle räcka till för att plocka upp busskortet (smidig som man är) så jag ställde burken på marken. OM jag hade varit smidigare hade jag ju slängt burken i papperskorgen på bussen och då hade den inte blivit återvunnen, men...nu finns en liten chans att en fattig person plockar upp burken och pantar den! Då har jag nästan gjort 2 bra saker....
1. Fått burken pantad
2. Gett pengar till en fattig

Idag har jag ingen energi alls för jag sov nästan ingenting..drömde en jävla dröm som jag bara blev ledsen och arg av (ja, ni får fråga om ni vill veta mer). Kan man inte ens få vara ifred när man sover liksom? Tack, livet, TACK! Jaja jag fick i alla fall vara hemma en sväng idag eftersom jag inte hade några lektioner mellan 10:30 och 14:45 så jag fick i mig en ätbar lunch!

Snaaart är det träning..ska typ bara gå dit för att lära mig dansen vi ska ha på uppvisningen. Uppvisningen ja..brukar jag inte tycka att dom är roliga? Allting känns bara så tråkigt och jobbigt just nu...inte ens sugen på luciatåget liksom. Vad händer??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0